Закон за регистрация и контрол на земеделската и горската техника - чл.9, ал.2, т.5
Министерството на земеделието, храните и горите.
Вие трябва да подадете на гише „Деловодство“ в центъра за административно обслужване на министерството лично или чрез ваш представител с нотариално заверено пълномощно заявление, придружено със съответната документация съгласно чл.9а, ал.1 от Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника:
Начини на заявяване на услугата:
Министерството предоставя възможност за заявяване на административни услуги, подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП), чрез:
1. Документен портал: https://www.mzh.government.bg/bg/uslugi/dokumenten-portal/
2. Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) : https://edelivery.egov.bg/
3. Официалната електронна поща на МЗХГ: edelovodstvo@mzh.government.bg
Начини на получаване на резултатите от услугата:
Електронен адрес за предложения: edelovodstvo@mzh.government.bg
Център за административно обслужване
Адрес: гр. София, бул. „Христо Ботев“ № 55, п.к. 1040
ел. адрес: edelovodstvo@mzh.government.bg
тел. 02/985 11 383 и 02/ 985 11 384
Работно време: от 9:00 до 17:30 ч., без прекъсване
Вие трябва да заплатите такса в размер 249 лева.
В срок от 30 работни дни ние ще Ви предоставим ЕС сертификат за одобряване на типа на система, компонент или отделен технически възел за колесен трактор, верижен трактор, ремарке или сменяема прикачна техника. Ще получите ЕС сертификата от Министерство на земеделието, храните и горите.
Ако не получите исканата от Вас услуга, вие можете да подадете жалба до Инспектората на Министерството на земеделието, храните и горите.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: Безсрочен
Орган осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Върховен административен съд
Орган пред, който се обжалва индивидуалния административен акт: Върховен административен съд
Получен отказ можете да обжалвате пред Върховния административен съд по реда на Административнопроцесуалния кодекс.