ДИРЕКЦИЯ “АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНА, ФИНАНСОВО-СТОПАНСКА
ДЕЙНОСТ И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ”
Стая | Име, и фамилия | Длъжност | Служебен телефон |
709 | | Директор „АПФСДЧР” | |
701 | Мария Андреева | Главен счетоводител | 068 603 967 |
701 | Десислава Аврамова | Старши счетоводител | 068 603 967 |
711 | Радостина Нейкова | Главен юрисконсулт | 068 603 865 |
711 | Мирослава Спасова | Юрисконсулт | 068 603 865 |
712 | Слави Пелов | Главен експерт | 068 603 227 |
702 | Росица Атанасова | Главен експерт Деловодство, Човешки ресурси | 068 603 962 |
Функции
1. приема, регистрира и разпределя входящата служебна
кореспонденция, извежда и изпраща изходящата кореспонденция;
2. предоставя информация на граждани и организации за движението на преписките
по реда на Закона за достъп до обществена информация;
3. систематизира и съхранява документи и материали в съответствие със Закона за
Националния архивен фонд;
4. оказва правна помощ за законосъобразното осъществяване на правомощията на
директора на областната дирекция, осъществява процесуалното представителство
пред органите на съдебната власт, изразява становища и разработва предложения
за решаване на правни проблеми, свързани с функциите на областната дирекция;
5. разработва вътрешни правила за работна заплата в администрацията;
6. образува, води и съхранява служебните и трудовите досиета на служителите,
издава и заверява служебни и трудови книжки и удостоверения за служебен и
трудов стаж;
7. разработва длъжностно и поименно разписание на длъжностите в администрацията
и изготвя съответните документи по назначаването, преназначаването и
освобождаването на служителите съгласно действащото законодателство;
8. осъществява финансово-счетоводното обслужване на областната дирекция в
съответствие с разпоредбите на Закона за счетоводство и други нормативни
актове;
9. подготвя предложения по проектобюджета и бюджета на областната дирекция,
включително и за капиталови разходи;
10. извършва счетоводното отчитане на приходите и разходите по пълна бюджетна
класификация по счетоводни сметки от сметкоплана на бюджетните предприятия;
11. изготвя месечни, тримесечни и годишни отчети за касовото изпълнение на
бюджетните и извънбюджетните сметки и фондове, годишен финансов отчет и баланс;
12. контролира и анализира разходването на предоставените бюджетни и други
средства, както и събирането и трансфера на приходите;
13. отговаря за функционирането на системата за двойния подпис;
14. управлява имотите и вещите - държавна собственост, предоставени за нуждите
на областната дирекция, води регистър за предоставените имоти - държавна
собственост, и организира материално-техническото снабдяване;
15. обезпечава информационното обслужване на администрацията;
16. подпомага директора при изпълнение на правомощията му във връзка с
управлението при кризи и отбранително-мобилизационната подготовка;
17. води регистър на декларациите по чл. 12 ЗПРКИ;
18. води регистър на постъпилите в областната дирекция сигнали за конфликт на
интереси по реда на ЗПРКИ;
19. води регистър на постъпилите сигнали за корупционни действия на служители
на областната дирекция;
20. изпълнява и други функции и задачи, възложени от директора на областната
дирекция.