ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЦИФРОВА ИНФОРМАЦИЯ ОТ КАРТАТА НА ВЪЗСТАНОВЕНАТА СОБСТВЕНОСТ
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
– чл. 4 от Постановление № 286 на Министерския съвет от 10 юли 1997 г.;
– чл. 31, ал. 3 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи;
– чл. 5, ал. 4 от Тарифата за таксите, събирани от органите по поземлена собственост.
– чл. 1, ал. 7-10 и чл. 32, ал. 1 и 2 от Наредба № 49 от 5 ноември 2004 г. за поддържане на картата на възстановената собственост (изм. и доп. ДВ бр. 92 от 6 ноември 2018г.)
ВИЕ ТРЯБВА ДА СЕ ОБЪРНЕТЕ КЪМ:
Министерство на земеделието, храните и горите (МЗм) – дирекция „Поземлени отношения и комасация”
ВИЕ ТРЯБВА ДА ПОДАДЕТЕ ЛИЧНО ИЛИ ЧРЕЗ УПЪЛНОМОЩЕН ОТ ВАС ПРЕДСТАВИТЕЛ:
- Заявление (свободен текст), което ще послужи за сключване на договор за безвъзмездно предоставяне на цифрова информация от КВС на държавни органи, разпоредители с бюджет и общини. Необходимо е заявлението да съдържа данни за срок на договора (от 1 до 3 години), както нормативно определените документи за каква цел ще бъдат използвани исканите данни. След сключване на договор с министъра на земеделието храните и горите, за всеки конкретен случай упълномощените представители на разпоредители с бюджет и общини подават заявление по образец (Приложение 15) и декларация по образец (Приложение 16) за неразпространение на получените данни;
- Заявление по образец (Приложение 15) за физически или юридически лица, което съдържа: целта и обхвата на исканата цифрова информация; декларация по образец (Приложение 16) за неразпространение на получените данни; запаметяващо устройство или оптичен носител.
Начини на заявяване на услугата:
- на място в Центъра за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор.
Министерството предоставя възможност за заявяване на административни услуги, подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП), чрез:
1. Документен портал: https://www.mzh.government.bg/bg/uslugi/dokumenten-portal/
2. Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) : https://edelivery.egov.bg/
3. Официалната електронна поща на МЗм: edelovodstvo@mzh.government.bg
Начини на получаване на резултатите от услугата:
- на място в Центъра за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор.
Електронен адрес за предложения: edelovodstvo@mzh.government.bg
Център за административно обслужване
Адрес: гр. София, бул. „Христо Ботев“ № 55, п.к. 1040
ел. адрес: edelovodstvo@mzh.government.bg
тел. 02/985 11 383 и 02/ 985 11 384
Телефоните са стационарни, платени съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва.
Работно време: от 9:00 до 17:30 ч., без прекъсване
Осигурен е достъп за хора с увреждания
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
Такса, определена по чл. 5, ал. 1, т. 9 от Тарифата за таксите, събирани от органите по поземлена собственост след изработване на заявката.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ:
- Цифрова информация от картата на възстановената собственост в ZEM формат, за посочения в заявлението обхват на запаметяващо устройство/оптичен носител CD-R диск (предоставен от заявителя при получаване на цифровата информация) или по електронна поща. Данните се предоставят в срок до 5 работни дни от представяне на документ за платена такса съгласно Тарифата за таксите, събирани от органите по поземлена собственост, при спазване на изискванията на Закона за защита на личните данни и разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и свободното движение на такива данни.
ИНФОРМАЦИЯТА ЩЕ ПОЛУЧИТЕ ОТ:
Служител на отдел „Поземлена собственост и поземлени отношения и комасация” в дирекция „Поземлени отношения и комасация” на МЗм. При получаване на готовата цифрова информация се подписва предавателно-приемателен протокол, с цел доказване на произхода и актуалността на ползваните в проекта данни.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: До настъпване на промяна в информацията и данните.
Орган осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Министър на земеделието.
Орган пред, който се обжалва индивидуалния административен акт: Административен съд София град
Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: Жалба се подава до Административен съд София град в 14-дневен срок от получаване на съобщението за издаване на административния акт.
АКО НЕ ПОЛУЧИТЕ ИСКАНАТА ОТ ВАС УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО ИНСПЕКТОРАТА НА МИНИСТЕРСТВОТО НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО.
DOCX файл, 28,2 KB,
качен на 20.02.2020