Върни се горе

За целия летен сезон Българската агенция по безопасност на храните разкрива временни приемни на морските курорти. Инспектори от Агенцията, съвместно с представители на Комисията за защита на потребителите ще приемат сигнали и жалби от потребителите, свързани с безопасността и качеството на храните в търговски обекти в регионите Бургас, Варна и Добрич.

Приемните са в КК „Албена“, КК „Златни пясъци“, КК „Слънчев бряг“, както и в градовете Поморие и Созопол. Те ще работят от 10:00 до 14:00 часа,  като след обяд инспекторите ще проверяват постъпилите сигнали.

 


Адреси на приемните:

 

Община Поморие , гр.Поморие , ул. „Княз Борис І” №215 , Стационарен телефон  0596 320 044

 

Община Несебър, Курортен комплекс ”Слънчев Бряг”- Сградата на Главна дирекция ”Слънчев Бряг”АД, Стационарен телефон -055 422 106

 

Община Созопол ,базар”Меркурий”, Стационарен телефон-  055 022 850“

 

Златни пясъци” АД – Административна сграда, ет.2 , стая 200,     Стационарен телефон 052 600 871  и GSM 0882 469332.

 

 „Албена” - хотел „Добруджа”, офис 4 /пергула/. Стационарен телефон 057 62007 и GSM 0882469247.

 

 

 Жалби, свързани с безопасността и качеството на храните в търговски обекти, могат да се подават и на горещият телефон на потребителя – 0700 122 99, както и чрез електронната форма на сайта на Агенцията -  http://babh.government.bg/bg/signal.html.

    

Сподели в: