новини
Всички новини

06.01.2022 г.

Единна входна точка за електронни плащания за централната и местната администрация!



                                                



Среда за електронни плащания към доставчици на електронни административни услуги

Средата за електронни плащания е посредник при обмена на съобщения между участниците в нея (банки, администрации и др.). Осъществяването на дейността й не се визуализира пред получателите на електронни административни услуги. За улеснение на потребителите обаче, е разработен и портал, в който те могат да видят своите текущи задължения, както и статуса на всички техни плащания, регистрирани сега или по-рано в Средата. Входът в Портала се извършва единствено чрез квалифициран електронен подпис, Код за плащане или след пренасочване в автоматичен режим от някоя друга информационна система на администрацията. Не се предоставя достъп с потребителско име и парола.

Средата за електронни плащания регистрира всички електронни плащания, свързани с предоставяне на електронни административни услуги, създава електронни платежни документи и осигурява възможност за плащането им по избран от потребителите (гражданите и бизнеса) начин.

Това става възможно чрез свързването на всички доставчици на електронни административни услуги (ДЕАУ) и всички доставчици на платежни услуги (ДПУ) към нея. Когато потребител заяви електронна услуга в портала на дадена администрация, в Средата се създава и регистрира електронно платежно нареждане. На всички ДПУ им се предоставя възможност да изтеглят информация за текущите задължения на всеки един потребител, като по този начин ДПУ имат възможност да предложат на своите клиенти различни начини за плащане - например чрез интернет банкиране, плащане на гише, мобилни разплащания и т.н. Достъпът на ДПУ до текущите задължения на всяко едно лице се дава единствено и само след изрично изразено съгласие на съответното лице.

След като наредените суми (такси и други плащания) постъпят по сметка на съответната администрация – доставчик на услугата, банката, обслужваща администрацията, уведомява Средата автоматично по електронен път за извършеното плащане. Веднага след това отново автоматично по електронен път, Средата уведомява информационната система на ДЕАУ, че плащането е извършено и безпрепятствено може да се осъществи процесът по предоставяне на съответната услуга.

Начините на плащане зависят от администрацията, която предоставя електронната административна услуга, и ДПУ, чрез който потребителят иска да плати. Предлаганите варианти за извършване на плащания могат да бъдат:

⇒ с помощта на кредитна или дебитна карта, ако администрацията, предоставяща електронната услуга, има сключен договор за предоставяне на услугата виртуален ПОС терминал;
⇒ чрез лично или фирмено интернет банкиране;
⇒ на гише в брой;
⇒ мобилни плащания, чрез АТМ или др. вид, ако избраната от потребителя банка предоставя такова.
 

За реализацията на всеки един от горепосочените начини обаче е задължително ДЕАУ и избраният от потребителя ДПУ (банка) да са свързани със Средата за електронни плащания.


                                                              


Facebook Twitter DZone It! Digg It! StumbleUpon Technorati Del.icio.us NewsVine Reddit Blinklist Add diigo bookmark

актуално


28.09.2022г. Заповед на основание чл. 107, ал. 11 от ППЗСПЗЗ, във връзка с чл.33, ал.4 от ЗСПЗЗ и одобрен от Министъра на земеделието Протокол от 15.07.2022г. от проведена тръжна процедура с тайно наддаване по реда на чл. 27, ал. 9, във връзка с ал. 8, изречение второ от ЗСПЗЗ, за продажба на поземлени имоти – частна държавна собственост по реда на §12а от ПЗР на ЗСПЗЗ, находящи се в землището на с. Желява, район Кремиковци, Столична община, открита със Заповед № РД-04-9945/07.06.2022г. на Директора на ОД „Земеделие“ – София-град и в качеството на упълномощено лице от Министъра на земеделието, съгласно Заповед № РД 46 - 211/30.08.2022 г. 81.03 KB
27.07.2022г. Протокол от проведения на 27.07.2022 год. търг с тайно наддаване за отдаване под наем на свободни земеделски земи от Държавния поземлен фонд за отглеждане на едногодишни полски култури за стопанска година - 2022/2023 със срок от една година. 206.00 KB
15.07.2022г. Протокол от проведения на 15.07.2022 г. търг с тайно наддаване, за продажба по реда на чл. 27, ал. 9, във връзка с ал. 8, изречение второ от ЗСПЗЗ, във връзка с чл. 56з, ал. 1 от ППЗСПЗЗ, на имоти – частна държавна собственост, незаети със сгради и съоръжения, бивша собственост на прекратени организации по § 12 и § 29 от ПЗР на ЗСПЗЗ. 1.41 MB
06.07.2022г. Заповед № РД 46-173/01.07.2022 г. на Министъра на земеделието, с която са одобрени „Указания по прилагане на чл. 37б и чл. 37в от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи (ЗСПЗЗ) и Глава седма „Ползване на земеделските земи” от Правилника за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи (ППЗСПЗЗ) за стопанската 2022 – 2023 година“ 1.34 MB
30.06.2022г. Протокол № 1 за разпределение на имоти с начин на трайно ползване: ливади, пасища и мери от Държавния поземлен фонд, по реда на чл. 37и, ал. 4 от ЗСПЗЗ за стопанската 2022-2023 год. 212.93 KB
Списък със свободни имоти с НТП "пасища, мери" и "ливади" от ДПФ за одобряване по чл. 37и, ал. 2 от ЗСПЗЗ за стопанската 2022/2023 година, на територията на Област София-град 292.62 KB
11.06.2022г. Приложения и Заповед № РД – 04 -9945/07.06.2022 г. на Директора на ОД "Земеделие" – София-град за откриване на първа процедура за провеждане на търг с тайно наддаване, за продажба по реда на чл. 27, ал. 9, във връзка с ал. 8, изречение второ от ЗСПЗЗ, във връзка с чл. 56з, ал. 1 от ППЗСПЗЗ, на имоти – частна държавна собственост, незаети със сгради и съоръжения, бивша собственост на прекратени организации по § 12 и § 29 от ПЗР на ЗСПЗЗ. 159.35 KB
Заяление по чл. 37и от ЗСПЗЗ 30.76 KB
Доклад за размера на средното годишно рентно плащане за землищата в област София-град за стопанската 2022/2023 год. 162.50 KB
На вниманието на животновъдите! 731.30 KB
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. »
СЕДАЛИЩЕ И АДРЕС

гр. София 1408,
бул. Витоша №148, бл. 69

тел: 02/9520392

РАБОТНО ВРЕМЕ:

Стандартно работно време:

От понеделник до петък

oт 9:00 - 17:30ч.

 

РАБОТНО ВРЕМЕ НА

Центъра за административно обслужване (с непрекъснат режим на работа):

Понеделник: 8:00-17:30ч.

Вторник: 9:00-17:30ч.

Сряда: 9:00-18:30ч.

Четвъртък: 9:00-17:30ч.

Петък: 8:00-17:30ч.

 

За банкови сметки и контакти ОДЗ, натиснете ТУК !


За контакти ОСЗ и КТИ, натиснете ТУК !


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 












Длъжностно лице

по защита на данните в ОДЗ:
Димитър Събев 
сл. тел.: 02/952 03 92
ел. поща: ODZG_Sfgrad@mzh.government.bg