Областни дирекции „Земеделие” по места.
Обобщената информация от всички областни дирекции „Земеделие” относно извършените регистрации се поддържа от Министерството на земеделието и храните – дирекция „Животновъдство”.
Вие трябва да подадете лично или чрез упълномощен от вас представител:
Начини на заявяване на услугата:
Министерството предоставя възможност за заявяване на административни услуги, подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП), чрез:
1. Документен портал: https://www.mzh.government.bg/bg/uslugi/dokumenten-portal/
2. Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ): https://edelivery.egov.bg/
3. Официалната електронна поща на МЗХ: edelovodstvo@mzh.government.bg
Начини на получаване на резултатите от услугата:
Електронен адрес за предложения: edelovodstvo@mzh.government.bg
Центровете за административно обслужване на Областните дирекции „Земеделие“ може да намерите на следния електронен адрес: https://www.mzh.government.bg/bg/ministerstvo/vtorostepenni-razporediteli/
За извършване на услугата не се предвижда такса.
В срок до две седмици ОД „Земеделие“ ще ви предостави Удостоверение за регистрация или мотивиран отказ.
Срокът за валидност на издадения акт е пет години.
Регистрацията може да бъде заличена със заповед на директора на областната дирекция „Земеделие”.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: 5 години
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Министър на земеделието и храните
Орган пред, който се обжалва индивидуалния административен акт: Пред министъра на земеделието и храните или съответния съд
Получен отказ за издаване на удостоверението можете да обжалвате в 14-дневен срок по реда на Административнопроцесуалния кодекс.