Чл. 12 от Наредба № 105 от 2006 г. за условията и реда за създаване, поддържане, достъп и ползване на интегрираната система за администриране и контрол.
Министерството на земеделието.
Вие трябва да подадете лично или чрез упълномощен от Вас представител:
Начини на заявяване на услугата:
Министерството предоставя възможност за заявяване на административни услуги, подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП), чрез:
1. Документен портал: https://www.mzh.government.bg/bg/uslugi/dokumenten-portal/
2. Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) : https://edelivery.egov.bg/
3. Официалната електронна поща на МЗм: edelovodstvo@mzh.government.bg
Начини на получаване на резултатите от услугата:
Електронен адрес за предложения: edelovodstvo@mzh.government.bg
Център за административно обслужване
Адрес: гр. София, бул. „Христо Ботев“ № 55, п.к. 1040
ел. адрес: edelovodstvo@mzh.government.bg
тел. 02/985 11 383 и 02/ 985 11 384
Телефоните са стационарни, платени съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва.
Работно време: от 9:00 до 17:30 ч., без прекъсване
Осигурен е достъп за хора с увреждания
В зависимост от броя на копията от всеки картен лист, както и годината на заснемане по цени утвърдени от министъра на земеделието, публикувани на интернет сайта на МЗм, секция „Цифрова ортофото карта”.
След сключване на договор с министъра на земеделието, храните и горите вие ще получите исканата информация от цифровата ортофото карта на страната в цифров вид, записана на цифров носител, предоставен от заявителя.
Информацията ще получите лично от служител на дирекция „Идентификация на земеделските парцели“ в МЗм.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: Безсрочен
Орган осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Министър на земеделието
Орган пред, който се обжалва индивидуалния административен акт: Административен съд София град
Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: Жалба се подава до Административен съд София град в 14-дневен срок от получаване на съобщението за издаване на административния акт.
Ограничения и условности: Закупените от купувача картни листове се предоставят на технически носител, с подходящ капацитет, собственост на купувача. Попълва се декларация за неразпространение на ЦОФК.