13.09.2024


Всички новини

13.07.2023 г.

Утвърдени са електронните формуляри по интервенциите за Кампания 2023



Изпълнителният директор на ДФ “Земеделие” (ДФЗ) утвърди образците на три документа, които земеделските стопани са задължени да попълнят и да заявяват пред институцията по интервенциите на директните плащания за Кампания 2023 (чл.7, ал.2 от Наредба №4 от 30 март 2023г.). Електронните документи са публикувани за улеснение на фермерите на официалната страница на ДФЗ. Целта е бенефициерите предварително да се запознаят с изискванията в тях.  Оповестените образци се отнасят за:
 
    - Плана за управление на хранителните вещества по еко схемата за запазване и възстановяване на почвения потенциал (чл. 40, ал. 1, т. 2 от Наредба № 3 от 2023 г.);

    - Плана за паша по еко схемата за екстензивно поддържане на постоянно затревените площи (чл. 43, ал. 1 от Наредба № 3 от 2023 г.);

    - Таблица на използваните парцели по интервенцията за обвързано с производството подпомагане за плодове (ИП). Документът се издава от агроном (чл. 25, ал. 4 от Наредба № 3 от 2023 г.).

   Електронните образци ще бъдат заредени в индивидуалните профили на кандидатите, които се намират в Системата за електронни услуги (СЕУ) на ДФЗ, след приключване приема на заявленията за Кампания 2023. Припомняме, че крайният срок за кандидатстване беше удължен със Заповед на министъра на земеделието и храните до 21.07.2023 г.
   Всеки бенефициер по интервенциите следва да попълни формулярите и да ги изпрати обратно към ДФЗ – отново чрез СЕУ, в триседмичен срок след приключване на Кампанията. За улеснение на стопаните в момента се разработват и указания как коректно да попълнят изискуемите документи. Информацията за тях ще бъде своевременно оповестена и публикувана на сайта на институцията.



Facebook Twitter DZone It! Digg It! StumbleUpon Technorati Del.icio.us NewsVine Reddit Blinklist Add diigo bookmark

СЕДАЛИЩЕ И АДРЕС

гр. София 1408,
бул. Витоша №148, бл. 69

ТЕЛЕФОН:

тел: 02/9520392

РАБОТНО ВРЕМЕ:

Стандартно работно време:

От понеделник до петък

oт 9:00 - 17:30ч.

 

РАБОТНО ВРЕМЕ НА

Центъра за административно обслужване (с непрекъснат режим на работа):

Понеделник - петък 8:30-17:30ч.

 

За банкови сметки и контакти ОДЗ, натиснете ТУК !


За контакти ОСЗ и КТИ, натиснете ТУК !


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




















Длъжностно лице

по защита на данните в ОДЗ:
Виктория Георгиева 
сл. тел.: 02/952 03 92
ел. поща: ODZG_Sfgrad@mzh.government.bg