ДИРЕКЦИЯ “АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНА, ФИНАНСОВО-СТОПАНСКА ДЕЙНОСТ И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ”
Директор
Живка Добрева Добрева - Ламбова
1. ОСНОВНА ЦЕЛ НА ДИРЕКЦИЯТА
Общата администрация подпомага осъществяването на правомощията на директора, създава условия за осъществяване на дейността на специализираната администрация и извършва техническите дейности по административното обслужване. Дирекция АПФСДЧР организира, координира и контролира дейностите по техническо, информационно, управление на собствеността, правно-нормативно и финансово-счетоводно осигуряване дейността на Областна дирекция „Земеделие” Бургас, на специализираната администрация и осигурява дейности по административното обслужване на гражданите и юридическите лица.
2. ОБЛАСТИ НА ДЕЙНОСТ
- Правно-нормативно обслужване;
- Контрол и анализ на разходването на предоставените бюджетни и други средства;
- Финансово-счетоводно обслужване;
- Управление на собствеността;
- Административно обслужване;
- Планиране, програмиране и отчетност;
- Функции по сигурността на информацията, съгласно ЗЗКИ.
3. ФУНКЦИИ НА ДИРЕКЦИЯТА
1. приема, регистрира и разпределя входящата служебна кореспонденция, извежда и изпраща изходящата кореспонденция;
2. предоставя информация на граждани и организации за движението на преписките по реда на Закона за достъп до обществена информация;
3. систематизира и съхранява документи и материали в съответствие със Закона за Националния архивен фонд;
4. оказва правна помощ за законосъобразното осъществяване на правомощията на директора на областната дирекция, осъществява процесуалното представителство пред органите на съдебната власт, изразява становища и разработва предложения за решаване на правни проблеми, свързани с функциите на областната дирекция;
5. разработва вътрешни правила за работна заплата в администрацията;
6. образува, води и съхранява служебните и трудовите досиета на служителите, издава и заверява служебни и трудови книжки и удостоверения за служебен и трудов стаж;
7. разработва длъжностно и поименно разписание на длъжностите в администрацията и изготвя съответните документи по назначаването, преназначаването и освобождаването на служителите съгласно действащото законодателство;
8. осъществява финансово-счетоводното обслужване на областната дирекция в съответствие с разпоредбите на Закона за счетоводство, Закона за публичните финанси и други нормативни актове;
9. подготвя предложения по средносрочната бюджетна прогноза, проектобюджета и бюджета на областната дирекция;
10. изготвя годишните и междинните финансови отчети;
11.контролира и анализира изпълнението на бюджета и на сметките за средства от Европейския съюз за съответната година;
13. отговаря за функционирането на системата за двойния подпис;
14. управлява имотите и вещите - държавна собственост, предоставени за нуждите на областната дирекция, води регистър за предоставените имоти - държавна собственост, и организира материално-техническото снабдяване;
15. обезпечава информационното обслужване на администрацията;
16. подпомага директора при изпълнение на правомощията му във връзка с управлението при кризи и отбранително-мобилизационната подготовка;
17. води регистър на декларациите по чл. 12 ЗПУКИ;
18. води регистър на постъпилите предложения и сигнали съгласно глава осма от Административнопроцесуалния кодекс;
19. изпълнява и други функции и задачи, възложени от директора на областната дирекция.
4. ВЪЗЛАГАНЕ, ПЛАНИРАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА РАБОТАТА
Работата на дирекция АПФСДЧР се възлага от Директора на Областна дирекция „Земеделие”, Главен секретар и Директор Дирекция „АПФСДЧР”.
Планирането на работата на дирекция се осъществява съвместно с Директора на Областна дирекция „Земеделие”, Главен секретар и Директор Дирекция „АПФСДЧР”. Директор дирекция „АПФСДЧР” може да планира самостоятелно задачите в рамките на поверената му дирекция, съгласно възложените задачи.
Отчитането на резултатите на изпълнените задачи се извършва пред Директора на Областна дирекция „Земеделие” и главния секретар.
5. ОСНОВНИ НОРМАТИВНИ АКТОВЕ, СВЪРЗАНИ С ДЕЙНОСТТА НА ДИРЕКЦИЯТА
Конституция на Република България;
Административнопроцесуален кодекс;
Кодекс на труда;
Закон за администрацията;
Закон за държавния служител и подзаконовите актове към него;
Закон за държавната собственост и подзаконовите актове към него;
Закон за достъп до обществена информация;
Закон за защита на класифицираната информация;
Закон за защита на личните данни;
Закон за обществените поръчки;
Закон за собствеността и ползване на земеделските земи;
Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор и свързаните с него указания, процедури, инструкции;
Устройствен правилник на областните дирекции „Земеделие”;
Класификатор на длъжностите в администрацията и свързаните с него актове;
Наредба за административното обслужване;
Други закони и подзаконови нормативни актове;
Вътрешноадминистративни правила и процедури.
6. КОНТАКТИ
Дирекция „АПФСДЧР” осъществява контакти с всички звена и служители в Областна дирекция „Земеделие” с цел обмен на информации и координация по поставени задачи.
Осъществява контакти с централните и териториални структури на държавната администрация, съд, прокуратура, областни и общински администрации, организации с нестопанска цел, с други юридически лица, браншови организации и граждани по въпроси, свързани с компетенциите на дирекцията.
Главен счетоводител Иванка Калчева | 056 / 84 12 42 |
Старши счетоводител ЧР Семиха Кадиш | 056 / 84 43 04 |
Старши експерт Иванка Котакова - счетоводство | 056 / 84 43 04 |
Старши юрисконсулт Радослав Попов | 056 / 84 15 98 |
Старши експерт Даниела Попова | 056 / 84 43 03 |
Изпълнител-шофьор Жельо Бояджиев | 0879 / 021047 |