06.12.2024

ДИРЕКЦИЯ “АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНА, ФИНАНСОВО-СТОПАНСКА ДЕЙНОСТ И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ”

ДИРЕКТОР

ЕЛЕНА ГЪРЧЕВА



Функции

1. приема, регистрира и разпределя входящата служебна кореспонденция, извежда и изпраща изходящата кореспонденция;
2. предоставя информация на граждани и организации за движението на преписките по реда на Закона за достъп до обществена информация;
3. систематизира и съхранява документи и материали в съответствие със Закона за Националния архивен фонд;
4. оказва правна помощ за законосъобразното осъществяване на правомощията на директора на областната дирекция, осъществява процесуалното представителство пред органите на съдебната власт, изразява становища и разработва предложения за решаване на правни проблеми, свързани с функциите на областната дирекция;
5. разработва вътрешни правила за работна заплата в администрацията;
6. образува, води и съхранява служебните и трудовите досиета на служителите, издава и заверява служебни и трудови книжки и удостоверения за служебен и трудов стаж;
7. разработва длъжностно и поименно разписание на длъжностите в администрацията и изготвя съответните документи по назначаването, преназначаването и освобождаването на служителите съгласно действащото законодателство;
8. осъществява финансово-счетоводното обслужване на областната дирекция в съответствие с разпоредбите на Закона за счетоводство, Закона за публичните финанси и други нормативни актове;
9. подготвя предложения по средносрочната бюджетна прогноза, проектобюджета и бюджета на областната дирекция;
10. изготвя годишните и междинните финансови отчети;
11. контролира и анализира изпълнението на бюджета и на сметките за средства от Европейския съюз за съответната година;
12. отговаря за функционирането на системата за двойния подпис;
13. управлява имотите и вещите - държавна собственост, предоставени за нуждите на областната дирекция, води регистър за предоставените имоти - държавна собственост, и организира материално-техническото снабдяване;
14. обезпечава информационното обслужване на администрацията;
15. подпомага директора при изпълнение на правомощията му във връзка с управлението при кризи и отбранително-мобилизационната подготовка;
16. води регистър на декларациите по чл. 12 ЗПУКИ;
17. води регистър на постъпилите предложения и сигнали съгласно глава осма от Административнопроцесуалния кодекс;
18. изпълнява и други функции и задачи, възложени от директора на областната дирекция.


АДРЕС

2700, гр. Благоевград, 
ул. "Васил Коритаров" №2

Център за административно обслужване 

073/ 882 032

0879 409 860 

email: odzg_blagoevgrad
@mzh.government.bg
 

РАБОТНО ВРЕМЕ

ЦАО на Областна дирекция "Земеделие"

понеделник - петък
от 8,00 до 17,30 часа

ЦАО на Общински служби по земеделие

понеделник - петък
от 9,00 до 17,30 часа

ПРИЕМНО ВРЕМЕ

 ДИРЕКТОР 

вторник и четвъртък 

от 10,00 ч. до 12,00 ч.

от 14,00 ч. до 16,00 ч.


БАНКОВИ СМЕТКИ



 

     

_________________

ДОКУМЕНТИ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ/ ПРЕРЕГИСТРАЦИЯ НА ЗЕМЕДЕЛСКИ СТОПАНИ

_________________


_________________

АГКК

_________________

Землища в КВС поддържани от ОСЗ

________________



ПРИЕМНО ВРЕМЕ

Секретар на Комисията

по чл.17, ал.1, т.1 от ЗОЗЗ

понеделник и сряда

от 10,00 ч. до 12,00 ч.

_______________

згт

_________________

_________________

Областен консултативен съвет по животновъдство
_______________

ОСП 2023-2027 г.

_______________ 


                                 _______________

 Национална Селска Мрежа

_______________

_________________

Платформа за достъп до обществена информация