16.01.2025


Новини

Всички новини

12.11.2024 г.

Регламентира се възможността за допълнителни проверки на площите с частични несъответствия с промени в Наредба № 3 от 2023 г.

Изменена е Наредба 3 от 10.03.2023 г. за условията и реда за прилагане на интервенциите под формата на директни плащания, включени в Стратегическия план, за проверките, намаления на плащанията и реда за налагане на административни санкции. 
При установено несъответствие за част от земеделски парцел и непредприети действия по отстраняването му от страна на кандидата за подпомагане, само съответната част ще се счита за площ с несъответствие, а не целият парцел.
Земеделските парцели, за които не са предприети корективни действия за отстраняване на установените несъответствия и не е извършена корекция или оттегляне на заявлението или са установени частични несъответствия чрез Системата за мониторинг на площ, ще подлежат на допълнителни административни проверки или проверки на място.
По интервенцията за малки земеделски производители е прецизиран текстът, че размерът на подпомагането е включително до 1250 евро. 
Наредбата за изменение и допълнение на Наредба № 3 от 2023 г. е обнародвана в бр. 92 на Държавен вестник от 1 ноември 2024 г. С нея се допълва и Наредба № 4 от 30.03.2023 г. за условията и реда за подаване на заявления за подпомагане по интервенции за подпомагане на площ и за животни. 
Създава се отделен ред за заявяване и представяне на документи при настъпване на пожар в земеделски площи. Предвижда се кандидатът за подпомагане или упълномощено от него лице да уведомява Държавен фонд „Земеделие“ до 15 работни дни от датата на прекратяване на събитието. Разпоредбата ще се прилага от 1 януари 2025 г.
С Наредбата за изменение и допълнение се допълва и Наредба № 105 от 2006 г. за условията и реда за създаване, поддържане, достъп и ползване на интегрираната система за администриране и контрол, с цел привеждане в съответствие с измененията в Закона за подпомагане на земеделските производители, обнародвани в бр. 85 на ДВ от 8 октомври 2024 г. Регламентират се новите условия за съобщаване и връчване на индивидуалните административни актове, електронните документи, електронни изявления и комуникацията с кандидатите и бенефициентите през Системата за електронни услуги (СЕУ) на ДФЗ. 
За кампания 2024 към функционалностите на Системата за мониторинг и контрол за проследяване наличието на съответните условия/дейности или части от тях се добавя разораването на площи, декларирани като постоянно затревени.


Facebook Twitter DZone It! Digg It! StumbleUpon Technorati Del.icio.us NewsVine Reddit Blinklist Add diigo bookmark

АДРЕС:

гр.Ямбол 8600,

ул. "Жорж Папазов" 9 ет.5

ТЕЛЕФОНИ:

(046) 661 854 ; 661 863








Работно време:

Понеделник до петък

от 9.00ч до 17.30ч.

Звено за административни услуги:

Понеделник до петък

от 9.00ч. до 17.30ч. 

без прекъсване

E-mail:

ODZG_Yambol@ mzh.government.bg


 


 






























___________________

АНКЕТА ЗА ПРОУЧВАНЕ НА

УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА

__________________

АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ

__________________
Регистрация на
земеделски стопани

Банкова сметка на ОД "Земеделие" Ямбол за плащане на бели петна и депозити


Банкова сметка на ОД "Земеделие" Ямбол за наеми ДПФ и административни услуги