19.10.2019


15.10.2019 г. Заявление по чл.6 за административна услуга от Тарифа за таксите, събирани от органите на поземлена собственост. 73.09 KB
15.10.2019 г. Заявление по чл.5 за административна услуга от Тарифа за таксите, събирани от органите на поземлена собственост. 67.90 KB
10.07.2019 г. Информация за административна услуга „Издаване на удостоверение за характеристики на имоти, необходими за определяне на данъчната им оценка“ 15.55 KB
10.07.2019 г. Списък със землищата, които са влезли в сила с кадастрални карти и списък със землищата които са от КВС за област Пловдив . 61.50 KB
27.05.2019г. Вътрешни правила за организацията на Електронен документооборот в ОД”Земеделие” - Пловдив. 417.85 KB
26.03.2019г. Номенклатура със срокове на съхраняване на делата в ОД "Земеделие" - Пловдив 2019 г. 1.29 MB
26.03.2019г. Заповед за утвърждаване на номенклатура 2019 г. 395.66 KB
27.02.2019г. Харта на клиента и стандартите за административно обслужване в ОД "Земеделие" - Пловдив 1.83 MB
27.02.2019г. Заповед за утвърждаване на Харта на клиента и стандартите за административно обслужване в ОД "Земеделие" - Пловдив 510.30 KB
27.02.2019г. Вътрешни правила за административно обслужване в ОД "Земеделие" - Пловдив. 3.71 MB
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. »

АДРЕС: 

 гр. Пловдив 4000, 

бул. "Марица" 122, ет.3

ТЕЛЕФОНИ

 

 
тел.: (032) 63 40 22

 

 факс: (032) 62 87 30

odzg_plovdiv@abv.bg

РАБОТНО ВРЕМЕ

на звеното за административно обслужване и прием на заявления по ЗДОИ

 от 9.00 до 17.30 часа 

ПРИЕМНО ВРЕМЕ НА ДИРЕКТОР 

 

 сряда от 9.30 до 12.00 часа

 





 







За контакт с лице по защита на личните данни : 0878/87-48-43;032/63-40-22

Система за финансово управление и контрол при ОДЗ Пловдив.