1.ДИРЕКЦИЯ “АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНА, ФИНАНСОВО-СТОПАНСКА ДЕЙНОСТ И ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ”
2.ДИРЕКТОР Силвия Седефова Михайлова
3. ОСНОВНА ЦЕЛ НА ДИРЕКЦИЯТА
Дирекция“ Административно-правна, финансово-стопанска дейност и човешки ресурси“, подпомага осъществяването на правомощията на директора, като организира координира и контролира дейностите по техническо, информационно, правно-нормативно и финансово-счетоводно осигуряване дейността директора, създава условия за осъществяване на дейността на специализираната администрация и извършва техническите дейности по административното обслужване на граждани и юридически лица.
4. ОБЛАСТИ НА ДЕЙНОСТ
- Правно-нормативно обслужване;
- Контрол и анализ на разходването на предоставените бюджетни и други средства;
- Финансово-счетоводно обслужване;
- Управление на собствеността;
- Административно-техническо обслужване;
- Планиране, програмиране и отчетност;
- Отбранително-мобилизационна подготовка;
- Функции по сигурността на информацията, съгласно ЗЗКИ;
- Функции по управление на човешките ресурси;
- Деловодство и архив;
5. ФУНКЦИИ НА ДИРЕКЦИЯТА
1. приема, регистрира и разпределя входящата служебна кореспонденция, извежда и изпраща изходящата кореспонденция;
2. предоставя информация на граждани и организации за движението на преписките по реда на Закона за достъп до обществена информация;
3. систематизира и съхранява документи и материали в съответствие със Закона за Националния архивен фонд;
4. оказва правна помощ за законосъобразното осъществяване на правомощията на директора на областната дирекция, осъществява процесуалното представителство пред органите на съдебната власт, изразява становища и разработва предложения за решаване на правни проблеми, свързани с функциите на областната дирекция;
5. разработва вътрешни правила за работна заплата в администрацията;
6. образува, води и съхранява служебните и трудовите досиета на служителите, издава и заверява служебни и трудови книжки и удостоверения за служебен и трудов стаж;
7. разработва длъжностно и поименно разписание на длъжностите в администрацията и изготвя съответните документи по назначаването, преназначаването и освобождаването на служителите съгласно действащото законодателство;
8. осъществява финансово-счетоводното обслужване на областната дирекция в съответствие с разпоредбите на Закона за счетоводство, Закона за публичните финанси и други нормативни актове;
9. подготвя предложения по средносрочната бюджетна прогноза, проектобюджета и бюджета на областната дирекция;
10. изготвя годишните и междинните финанси отчети;
11. контролира и анализира изпълнението на бюджета и на сметките за средства от Европейския съюз за съответната година;
12. отговаря за функционирането на системата за двойния подпис;
13. управлява имотите и вещите - държавна собственост, предоставени за нуждите на областната дирекция, води регистър за предоставените имоти - държавна собственост, и организира материално-техническото снабдяване;
14. обезпечава информационното обслужване на администрацията;
15. подпомага директора при изпълнение на правомощията му във връзка с управлението при кризи и отбранително-мобилизационната подготовка;
16.води публичен регистър на подадените декларации по чл. 49, ал. 1 от Закона за противодействие на корупцията при спазване на изискванията на Закона за защита на личните данни, като по отношение на декларациите за имущество и интереси публична е само частта за интересите съгласно чл. 51, ал. 1, т. 13 – 15 от Закона за противодействие на корупцията;
17. води регистър на постъпилите предложения и сигнали съгласно глава осма от Административнопроцесуалния кодекс;
18. изпълнява и други функции и задачи, възложени от директора на областната дирекция.
6. ВЪЗЛАГАНЕ, ПЛАНИРАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА РАБОТАТА
Работата на дирекция АПФСДЧР се възлага от Директор на ОДЗ и главен секретар.
Планирането на работата на дирекция АПФСДЧР се осъществява съвместно с директор на ОДЗ и главен секретар. Директор дирекция АПФСДЧР може да планира самостоятелно задачите в рамките на поверената му дирекция, съгласно възложените задачи.
Отчитането на резултатите на изпълнените задачи се извършва пред Директор на ОДЗ и главен секретар.
7. ОСНОВНИ НОРМАТИВНИ АКТОВЕ, СВЪРЗАНИ С ДЕЙНОСТТА НА ДИРЕКЦИЯТА
Конституция на Република България;
Административнопроцесуален кодекс;
Кодекс на труда;
Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация
Закон за администрацията;
Закон за държавния служител;
Закона за счетоводство,
Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор и свързаните с него указания, процедури, инструкции;
Закона за публичните финанси
Закон за достъп до обществена информация;
Закон за защита на класифицираната информация;
Закон за защита на личните данни;
Закон за обществените поръчки;
Закон за отбраната и въоръжените сили на Република България;
Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ)
Закона за Националния архивен фонд;
Устройствен правилник на областните дирекции „Земеделие“;
Класификатор на длъжностите в администрацията и свързаните с него актове;
Наредба за административното обслужване;
Наредба за условията и реда за оценка изпълнението на служителите в държавната администрация;
Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация;
Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
Закон за собствеността и ползването на земеделските земи;
Правилник за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи; Закон за възстановяване собствеността върху гори и земи от горския фонд;
Правилник за прилагане на Закона за възстановяване собствеността върху гори и земи от горския фонд;
Закон за арендата в земеделието;
Закон за опазване на земеделските земи;
Правилник за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи;
Други закони и подзаконови нормативни актове;
Вътрешноадминистративни правила и процедури.
8. КОНТАКТИ
Дирекция АПФСДЧР осъществява контакти с всички звена и служители в Областната дирекция „Земеделие“ – Кюстендил, с цел обмен на информации и координация по поставени задачи. Осъществява взаимодействие и предоставя информация на териториалните звена от системата на МЗХГ. Осъществява взаимодействие и сътрудничи с браншовите организации на територията на съответната област.
Осъществява контакти с централните и териториални структури на държавната администрация, съд, прокуратура, областни и общински администрации, организации с нестопанска цел, с други юридически лица, организации и граждани по въпроси, свързани с компетенциите на дирекцията.
Директор на Д“АПФСДЧР“ Силвия Михайлова | 0879069131 |
Главен счетоводител Снежанка Георгиева | 078/550337 |
Главен юрисконсулт Димитър Димитров | 078/550271 |
Юрисконсулт Даниела Хаджийска | 078/550271 |
Старши експерт Антон Накев | 078/550337 |
Младши експерт Бетина Котева | 078/550273 |
Младши експерт Милена Драганова | 078/550273 |