28.03.2024


Новини

Всички новини

18.03.2020 г.

Земеделските стопани могат да подават документи за пререгистрация и по електронна поща!



Земеделските стопани имат възможност да подават документи за регистрация или пререгистрация по Наредба № 3 за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопaни  и по електронна поща. Целта е да не се налага да ходят до Общинските служби по земеделие (ОСЗ) . Мярката е във връзка с въведените противоепидемични мерки и намаляването на струпване на хора в службите по земеделие в страната. Стопаните, които нямат възможност да подадат документите си по електронна поща, могат да посетят службите при спазване на всички мерки на здравните власти. В тези случаи в ОСЗ се допуска само по един земеделски стопанин в сградата, а при липса на необходимост от лична комуникация, документите се оставят в кутия, специално предназначена за това. Друга възможност за подаване на документи за пререгистрация е чрез куриерски услуги и Български пощи.

Кампанията по пререгистрацията на земеделските стопани за 2019-2020 г. започна на 2 октомври 2019 г. В срок до 9 юни 2020 г. те трябва да представят актуална информация за дейността си чрез анкетна карта с анкетни формуляри. Към настоящия момент за стопанската 2019/2020 г., регистрираните/пререгистрираните земеделски стопани са 55 570. Подадени са и голям брой документи, които се обработват и предстои въвеждането им в системата. В сравнение с общо 88 162 регистрирани земеделски стопани за миналата 2018/2019 стопанска година, към момента над 2/3 от очакваните стопани вече са се регистрирали/пререгистрирали по съществуващия ред.

След обработка на документите, служителите на ОСЗ изпращат документите в ОДЗ за извършване на пререгистрацията и се свързват със стопаните, за да ги информират, че данните им са качени в регистъра и заверката за стопанската година е извършена. Документите може да се вземат и след като отмине извънредното положение. На сайтовете на ОДЗ са качени телефони за контакти и електронна поща.

Във връзка с минимизирането на хартиените носители на информация и ползването на служебно налични данни, където има такива, още от миналата година е осигурена възможност за печат в съкратен вариант на най-обемните данни от Анкетните формуляри (АФ) от файла на земеделските производители.

ОСЗ имат и възможност да предоставят и експортират служебно данните в таблица 1 (имотите с правно основание), таблица 3 и 4 на АФ във файла на земеделския стопанин. Данните в таблица 3 и 4 се отнасят за ЗС, които отглеждат животни с ушни марки. Така не се налага стопаните да попълват документите на хартия.

При липса на промени в дейността на стопаните от предходната година, те могат да подадат декларация за липса на промени в регистрацията, на база на която да бъде извършена заверка за 2019/2020 г.

 

ОДЗ: ODZG_Sfgrad@mzh.government.bg


ОСЗ "Източна: oszgpancharevo@mail.bg

ОСЗ "Западна": oszgovchakupel@mail.bg

ОСЗ "Северна": oszgvrabnica@mail.bg



Facebook Twitter DZone It! Digg It! StumbleUpon Technorati Del.icio.us NewsVine Reddit Blinklist Add diigo bookmark

СЕДАЛИЩЕ И АДРЕС

гр. София 1408,
бул. Витоша №148, бл. 69

ТЕЛЕФОН:

тел: 02/9520392

РАБОТНО ВРЕМЕ:

Стандартно работно време:

От понеделник до петък

oт 9:00 - 17:30ч.

 

РАБОТНО ВРЕМЕ НА

Центъра за административно обслужване (с непрекъснат режим на работа):

Понеделник - петък 8:30-17:30ч.

 

За банкови сметки и контакти ОДЗ, натиснете ТУК !


За контакти ОСЗ и КТИ, натиснете ТУК !


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




















Длъжностно лице

по защита на данните в ОДЗ:
Виктория Георгиева 
сл. тел.: 02/952 03 92
ел. поща: ODZG_Sfgrad@mzh.government.bg