Петя Михайлова
1. Организира и осъществява дейностите по регистрирането и движението на документалния фонд на министерството посредством Автоматизираната система за управление на документооборота (АСУД);
2. Класира в дела, систематизира и съхранява съгласно Номенклатурата на делата всички документи, които са създадени от дейността на министерството;
3. Организира и осъществява дейностите по използването на документите, които се съхраняват в деловодството и в учрежденския архив на министерството;
4. Извършва експертиза за ценността на документите, които се съхраняват в архива, тяхната обработка и предаването им в Централния държавен архив;
5. Предоставя справки за състоянието и движението на документите, регистрирани в АСУД;
6. Организира и осигурява дейностите по предоставяне на информация и административни услуги на физически и юридически лица и изготвя периодични анализи, справки и отчети за изпълнението им;
7. Оказва методическа помощ при осъществяването на електронен документооборот съгласно Закона за електронното управление (ЗЕУ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му в министерството и във второстепенните разпоредители с бюджет към министъра;
8. Извършва вписване на данни в Административния регистър, Регистъра на услугите и Системата за самооценка на административното обслужване в Интегрираната информационна система на държавната администрация;
9. Осигурява техническото обслужване на администрацията на министерството, като предоставя куриерски услуги и извършва размножаване на документи за нуждите на администрацията.