Наредба № 1 от 15.02.2019 г. за условията и реда за обучение на кандидатите за придобиване на правоспособност за работа със земеделска и горска техника и условията и реда за издаване на удостоверение за регистрация на учебни форми за тяхното обучение - чл. 19, ал. 1
Министерството на земеделието, храните и горите.
Вие трябва да подадете на гише „Деловодство“ в центъра за административно обслужване на министерството лично или чрез ваш представител с нотариално заверено пълномощно следните документи:
ВИЕ ТРЯБВА ДА ПОДАДЕТЕ ЛИЧНО, ЧРЕЗ ПЪЛНОМОЩНИК, ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ ПРИ УСЛОВИЯТА И ПО РЕДА НА ЧЛ. 5 И 22 ОТ ЗАКОНА ЗА ЕЛЕКТРОННОТО УПРАВЛЕНИЕ ИЛИ ЧРЕЗ ЛИЦЕНЗИРАН ПОЩЕНСКИ ОПЕРАТОР:
(документите се подават на гише „Деловодство“ в Центъра за административно обслужване на министерството)
- Описание на помещенията, които се ползват за учебен кабинет и за офис, информация за собственика и основанието за ползването им от заявителя. Ако документът, въз основа, на който се ползват помещенията и площадките, не подлежи на вписване или не е вписан в имотния регистър, се представя копие от съответния документ;
- Копие на свидетелствата за професионална квалификация на преподавателите и дипломите за завършено образование (документът се представя, когато преподавателят се вписва за първи път в списъка към удостоверение за регистрация за извършване на обучение);
- Списък на преподавателите по образец (приложение № 4).
За удостоверяване на изискванията по чл. 7 се представят:
- Копие на документ за собственост или договор за наем или лизинг за учебната техника;
- Списък на учебната техника по образец (приложение № 3).
За удостоверяване на изискванията по чл. 6 се представят:
- Декларация, че има осигурена учебна площадка за провеждане на обучението с форма и размери, които позволяват извършване на упражненията, определени в съответната учебна документация.
Начини на заявяване на услугата:
Министерството предоставя възможност за заявяване на административни услуги, подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП), чрез:
1. Документен портал: https://www.mzh.government.bg/bg/uslugi/dokumenten-portal/
2. Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) : https://edelivery.egov.bg/
3. Официалната електронна поща на МЗм: edelovodstvo@mzh.government.bg
Начини на получаване на резултатите от услугата:
Електронен адрес за предложения: edelovodstvo@mzh.government.bg
Център за административно обслужване
Адрес: гр. София, бул. „Христо Ботев“ № 55, п.к. 1040
ел. адрес: edelovodstvo@mzh.government.bg
тел. 02/985 11 383 и 02/ 985 11 384
Телефоните са стационарни, платени съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва.
Работно време: от 9:00 до 17:30 ч., без прекъсване.“
Осигурен е достъп за хора с увреждания
За извършване на услугата не се предвижда такса.
В двумесечен срок ние ще ви уведомим за решението на комисията.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: 5 години;
Орган осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Министър на земеделието;
Орган пред, който се обжалва индивидуалния административен акт: Върховен административен съд
Решението на комисияа можете да обжалвате по реда на Административнопроцесуалния кодекс.