21.04.2018


ГЛАВЕН СЕКРЕТАР

 

Функции



1. ръководи, координира и контролира дейността на областната дирекция за точното спазване на нормативните актове и на разпорежданията на директора;

2. отговаря за планирането и отчетността при изпълнението на ежегодните цели на областната дирекция;

3. създава условия за нормална и ефективна работа на звената на областната дирекция;

4. контролира работата с документите, тяхното съхраняване и опазването на служебната тайна;

5. утвърждава вътрешни правила за организация на административното обслужване на граждани и юридически лица;

6. утвърждава длъжностните характеристики на служителите в областната дирекция;

7. изпълнява и други задачи, възложени му от директора.

АДРЕС:

 гр. Пловдив 4000, 

бул. "Марица" 122, ет.3

ТЕЛЕФОНИ:

 
тел.: (032) 63 40 22

 факс: (032) 62 87 30

odzg_plovdiv@abv.bg

РАБОТНО ВРЕМЕ

на звеното за административно обслужване 

от 9.00 до 17.30 часа 

ПРИЕМНО ВРЕМЕ НА ДИРЕКТОР 

 сряда от 9.30 до 12.00 часа

 

 

Протокол за устно заявяване на услуга

Заявление за предоставяне на административна услуга

Издаване на администратевни актове

Упражняване на нормативно установени правила

Регистрационни режими

Вътрешни правила за административно обслужване

Система за финансово управление и контрол при ОДЗ Пловдив.

 


 

   

Национална Селска Мрежа